Home Eventmanager
Afbeelding

(Assistent) Eventmanager

Zoek je een uitdagende baan waarin je (mede)verantwoordelijk bent voor indrukwekkende events in Nidum? Op onze unieke locatie ga jij samen met jouw collega de meest inspirerende en mooiste events creëren, organiseren én realiseren.

Nidum is een broedplaats voor inspiratie op het gebied van lifestyle, interieur, design en kunst. Dit house of inspiration bevindt zich in het monumentale Arsenaal in Grave, een bijzondere locatie waar Nidum, restaurant Ovum en Nidum Boetiekhotel samenkomen. Oftewel een fantastische werkplek waar jij de meest uiteenlopende events voor gaat organiseren.

Wat ga je doen?

• Verantwoordelijk voor het volledige traject voor evenementen, verhuringen en activiteiten, van aanvraag tot evaluatiemoment
• Koude en warme acquisitie
• Input leveren voor kansen die je signaleert om de gastbeleving nog groter te maken.
• Het voeren van gesprekken met opdrachtgevers, offertes opstellen, draaiboeken maken voor interne afdelingen, begeleiding tijdens de activiteit en een goede nazorg.
• Netwerk van partners, leveranciers uitbreiden door netwerkbijeenkomsten/vakbeurzen te bezoeken en relatiedagen te organiseren.
• Ondersteunen en helpen voorbereiden van evenementen samen met het team.
• Informatie omzetten in een overzichtelijke briefing waarmee jouw collega’s de events op de kaart kunnen zetten.
• De administratieve verwerking en afhandeling van de activiteiten binnen het systeem van Nidum.

Wie zoeken wij?

• Je kunt conceptueel denken.
• Je denkt commercieel.
• Je bent creatief en innovatief.
• Je toont initiatief.
• Je werkt gestructureerd en overzichtelijk.
• Je blinkt uit in plannen en organiseren.
• Je bent stressbestendig.
• Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
• Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
• Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau.
• Je hebt enige ervaring in een soort gelijke functie.
• Je hebt kennis van Microsoft Word en Excel.

Wat bieden wij?

• Een functie met veel verantwoordelijkheden met een salaris dat past bij jouw ervaring
• Wij kennen een eigen pensioenregeling.
• Een functie voor 24 uur per week, en je hebt er géén problemen mee om ook af en toe in de weekenden te werken.
• Een reiskostenregeling voor woon-werkverkeer.
• Wij starten met een tijdelijk contract maar weet dat we een vaste invulling voor deze functie zoeken.
• Je komt terecht in een uiteenlopend en klein team waarin hard gewerkt wordt en waarmee je tussen de middag een rondje loopt door het mooie Grave. Het team bevindt zich pas enkele jaren op deze locatie, dus hier ligt nog een mooie rol om er samen nog meer van te maken.
• Je komt te werken in een prachtig monumentaal pand en een inspirerende omgeving.

Interesse? Geweldig! Solliciteer dan snel op deze vacature! Als we denken dat er een mogelijke match kan zijn, dan nodigen we jou voor een eerste gesprek uit. We kijken uit naar jouw komst, dus mochten we in jou een goede kandidaat zien dan kan het zomaar zijn dat er al snel een eerste gesprek gepland wordt.
Ben jij die gemotiveerde enthousiaste event manager die perfect past bij de bovenstaande omschrijving en wil jij werken in een inspirerende omgeving? Stuur dan je cv en begeleidende motivatiebrief naar hr@keijserenco.nl ter attentie van Liesbeth van Merwijk.