Home Allround Hospitality & Event Medewerker
Afbeelding

Allround Hospitality & Event Medewerker

De Allround Hospitality & Event Medewerker is het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en partners van Nidum en ondersteunt daarnaast bij het organiseren van (zakelijke) evenementen.
Van deze werkzaamheden krijg je energie!

Je komt terecht in een gezellig team met keihard werkende mensen waarin er nauw met elkaar wordt samengewerkt.
Je hebt relevante werkervaring op het gebied van hospitality.
Je krijgt een dynamische, zelfstandige functie waarbij je het organisatiebelang en het klantbelang ziet en daar naar handelt.

Wat zijn je kerntaken?
• Onderhoudt contact met de partners van Nidum en is het eerste aanspreekpunt;
• Verricht baliewerkzaamheden zoals het ontvangen en begeleiden van bezoekers;
• Serveert wachtende bezoekers koffie/thee;
• Houdt de pantry’s in orde;
• Houdt de ontvangstruimte en balie in orde;
• Neemt post en pakketten aan;
• Registreert vragen en opmerkingen van bezoekers en huurders;
• Ondersteunt directie en de eventmanagers bij de organisatie van (zakelijke) evenementen voor Nidum en Ovum;
• Ondersteunt en vervangt collega’s van Nidum Store wanneer de eigen werkzaamheden dit toelaten;
• Verricht administratieve werkzaamheden.

Dit ben jij:
• MBO+/HBO werk en denkniveau;
• Minimaal 1 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie;
• Goede lees-,schrijf-, en spreekvaardigheid van de Nederlandse taal;
• Kennis van Microsoft Word en Excel;
• Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
• Representatief;
• Klant- en servicegericht;
• Flexibel;
• Initiatiefrijk;
• Bereidheid om in weekenden en soms feestdagen te werken.

Ons aanbod:
• Een afwisselende functie in een enthousiast team;
• Een goed passend salaris;
• Een fulltime dienstverband.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met Yvonne Hooiveld voor een kennismakingsgesprek via de bovenstaande button.